Wielki Biznes_Mark Brownely

  • Obserwuj produkt:
  • Dodaj recenzję:
  • Kod producenta: 83-246-0539-8
  • Dostępność: ostatnia szt ostatnia szt
  • Czas realizacji: 5 dni roboczych
  • Autor: Mark Brownley
  • ISBN / KOD EAN: 83-246-0539-8
  • Wielki Biznes 
    Autor: Mark Brownley
    Tłumacz: MonikaSzczęsny
    Data wydania: 4 grudnia 2006
    okładka miekka
    ilośc stron 190, A5
    Tytuł  orgynału The Things Big Businesses Do 

    Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?

    • Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
    • Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
    • Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?

    Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak:

    • utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju,
    • doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych,
    • realizować zadania w formie projektów,
    • przeprowadzać segmentację rynku zbytu,
    • odważnie eksperymentować z nowymi produktami,
    • oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży,
    • zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.